0728.074.288 ; 0728.074.287  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi 

Ce grosime au peretii stupului vertical? 

   Stupii produsi de noi au peretii cu grosimea de 21 mm sau 25 mm. 

Din ce lemn sunt executati stupii?

   Cutiile de stupi sunt executate din lemn de molid uscat artificial. Panourile cuibului si magaziei sunt realizate prin lipirea in prese cu adeziv industrial D4 cu rezistenta la umezeala si intemperii.  

Au stupii dimensiuni corecte? 

   Da, stupii produsi de noi au dimensiunile interioare corecte. 

   Rama asezata in cuib are un joc de aproximativ 2,5-3 mm astfel ramele au joc suficient pentru a fi manipulate si in acelasi timp ramane o distanta corespunzatoare intre lateralele ramei si peretii stupului fara a strivi albinele la scoaterea sau introducerea ramei de albine in cuib.

   Dupa asezarea celor 10 rame in cuib ramane o distanta de aproximativ 8-10 mm de la ultima rama pana la peretele stupului usurand lucrul cu ramele. 

   De la fundul stupului pana la partea inferioara a ramei de albine exista o distanta de aproximativ 15-16 mm. La asezarea magaziei peste cuib se creeaza un spatiu intre ramele de cuib si magazie de aproximativ 9 mm.

   La asezarea magaziei peste cuib se creeaza un spatiu intre ramele de cuib si magazie de aproximativ 9 mm.



Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

   Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

   Da, Magazin apicol online (stupvertical.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

   In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 

Administrarea contului de client 

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

   In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

   Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

   Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. 

Pot modifica o comanda lansata? 

   In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

   Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda. 

Intrebari generale 

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

   Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

   In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

  
  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?